دانلود رایگان کتاب و مقاله

دانلود کتاب و مقاله ، کامل ترین مرجع دانلود رایگان کتاب

دانلود رایگان کتاب و مقاله

دانلود کتاب و مقاله ، کامل ترین مرجع دانلود رایگان کتاب

A Modern Utopia دانلود

نویسنده:
While walking in the Swiss Alps, two English travellers fall into a space-warp, and suddenly find themselves in another world. In many ways the same as our own - even down to the characters that inhabit it - this new planet is still somehow radically different, for the two walkers are now upon a Utopian Earth controlled by a single World Government. Here, as they soon learn, all share a common language, there is sexual, economic and racial equality, and society is ruled by socialist ideals enforced by an austere, voluntary elite: the 'Samurai'. But what will the Utopians make of these new visitors from a less perfect world?

لینک دانلود

کتاب بحران دموکراسی در ایران

بحران دموکراسی در ایران

بحران دموکراسی در ایران

بررسی دولت های دوره ی سلطنت پهلوی دوم از آغاز تا کودتای بیست و هشت مرداد
پژوهنده در اثر حاضر حوادث سال‌های 1299تا 1305را تجزیه و تحلیل می‌کند. این دوره شامل واقعه کودتای رضاخان تا تاج‌گذاری او و انقراض قطعی سلسله قاجار است . در کتاب همچنین اقدامات رضاخان و نقش و دخالت انگلیسی‌ها در جریان کودتا، نیز همدستان رضاشاه در براندازی خاندان قاجار و نقش بعدی اینان در تنظیم و اجرای برنامه‌های تازه کشور، براساس مجموعه‌ای از اسناد و منابع جدید و کمتر شناخته شده ارزیابی می‌شود .
کتاب با عکس‌هایی از شخصیت‌های سیاسی دوران مورد بحث همراه گشته و در بخش پایانی با عنوان((سخن آخر)) شرح اجمالی رویدادهای مهم دوران رضاشاه تا کناره‌گیری او در 1320ش درج گردیده است .

صفحات پایانی کتاب به یادداشت‌ها، مراجع، کتاب‌شناسی فارسی و خارجی و فهرست نام‌ها اختصاص یافته است . نویسنده در مقدمه کتاب اذعان می‌دارد در این اثر سعی نموده تصویری متعادل از عملکرد رضاخان ارائه دهد .


لینک دانلود

پژوهشهایی در تاریخ نوین ایران

پژوهشهایی در تاریخ نوین ایران

پژوهشهایی در تاریخ نوین ایران

گروهی از نویسندگان: ولادیمیرولادیمیروویچ تروبتسکوی,نیناآلکسی‌یونا کوزنتسووا,لودمیلا‌میخائیلوونا کولاگینا
مترجمان: سیروس ایزدی، میترا سادات ایزدی

پژوهش هایی در تاریخ نوین ایران، اثری است پژوهشی از انستیتو خاورشناسی آکادمی علوم اتحاد جماهیر شوروی سابق و ثمره کار سه دانشمند ایران شناس.
بخش اول بازکاوی اوضاع سیاسی و اقتصادی_ اجتماعی ایران در پایان سده هجدهم تا نیمه نخست سده نوزدهم میلادی، بخش دوم درباره استیلای آنتریالیسم در ایران و بخش سوم نقش عشایر ایران در دوران نوین است.


لینک دانلود

دانلود کتاب راه ۱۰ ساله در یک شب

راهنمای پورتالهای خبری فارسی در اینترنت


لینک دانلود

دانلود کتاب ۴۵ ترفند مرورگرها

مرورگرهای وب نرم‌افزارهای همگانی هستند که روزانه ده‌ها بار اجرا و مورد استفاده قرار می‌گیرند. ظاهر این برنامه‌ها ساده و استفاده ازشان خیلی راحت و بدون پیچیدگی خاصی است اما در درون‌شان انبوهی از رمز و راز نهفته است و به‌کارگیری ترفندهای مختلفی می‌تواند بر جذابیت‌شان اضافه کند. روی اینترنت صدها و شاید هزاران ترفند برای مرورگرهای وب کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر یافت می‌شود اما ما در این کتاب الکترونیکی رایگان سعی کردیم ۴۵ ترفند برتر و کاربردی را انتخاب و برای شما جمع‌آوری و آموزش دهیم . حتی اگر یک کاربر حرفه‌ای باشید و با برخی از این ترفندها آشنایی دارید؛ باز هم مطمئن باشید چند نکته و مورد هست که نمی‌دانید و برا‌یتان آموزنده است . امروزه از مرورگرهای بسیاری در دنیای وب استفاده می شود . کاربران همراه و دسکتاپ بر حسب نیازهای خود مرورگر محبوبشان را به کار می گیرند . کاربران با استفاده از مرورگرها می توانند صفحات وب را مشاهده کنند . اما همه آن ها در پیاده سازی مکانیزم هایی همچون بهینه سازی سرعت دسترسی به صفحات وب ، مسدود کردن تبلیغات ، محافظت از حریم خصوصی کاربران ، پیشگیری از اجرای کدهای مخرب و مسائلی از این دست ، یکسان عمل نمی کنند . در دنیای نرم افزار مهم این نیست که بتوانید با نرم افزار کار کنید ، مهم این است که با ریزه کاری های نرم افزارها آشنا شوید و به ایده آل ترین شکل از نرم افزارهای خود استفاده کنید . همچنین در انتهای این مقاله ترفندهای مربوط به مرورگرها کروم و سافاری را در دنیای اندروید و آی فون بررسی کرده ایم . فهرست مطالب کتاب الکترونیکی ۴۵ ترفند مرورگرها:
ترفندهای کروم
ترفندهای اینترنت اکسپلورر
ترفندهای فایرفاکس
ترفندهای مرورگر کروم ویژه اندروید
ترفندهای مرورگر سافاری ویژه آیفون

برای دانلود کتاب ۴۵ ترفند مرورگرها با ما همراه باشید


لینک دانلود